svart på tal, till alla som inte fatta !!!!

bloggen statar på nytt nu :)

ojoj vad det har hänt många saker under jag inte har bloggat, både dåliga och bra..

men nu va det faktiskt en sak jag skulle ta upp. som jag blev besviken på.

förra helgen hände det än dålig sak mellan mig, min allra bästa kompis och min pojkvän (nej inte otrogenhet)
men iallafall så skrev jag på fb som jag tycker är hel normalt att skriva efter som alla någon gång har varit med om nått dåligt, så skrev jag iallafall "dom man älskar mest kan verkligen såra en mest med.."
kan ni hålla med mig om det? för alla människor som man minst anar kan såra precis lika mycket som alla andra.
och efter jag hade skrivit det så var det många som höll med mig om att dom man älskar mest kan då såra  mest med. och då hade dom kommeterat ett"<3" inget fel med det!

men så var det en tjej som hade skrivit i sin blogg då, att jag skulle växa upp och att det va patetiskt och att  inte hela fb behövde veta vad som hade hänt och att jag kunde ta det med den personen det handlar om. och att jag trycker ner den människan genom att jag skrev så.  hahah men snälla dom behöver inte veta vad som har hänt för att kommentera ett litet "<3"

men iallafall för det första skriver jag vad JAG vill i min fb! och ja troligtvis har jag redan prata med tjejen och killen det handalar om för det är ju trots allt min aldra bästa kompis och min pojkvän. och ni som inte förstår så betyder det att dom står mig väldigt nära och betyder så himlans mycket för mig. och dom ångra själva det och har erkänt att det va fel av dom, och allt är liksom löst. men när man blivit sårad kanske man vill vara lite för sig själv  för att läka dom inre såren.

sen va det ju det här med att jag "tryckte ner" henne då men, hallå skrev jag namn? NEJ just det och jag skrev ju inte vad som hade hänt heller, det är ju då ingen som vet, det kunde ju tillexempel handlat om någon i min familj eller vad som helst.  och snälla jag vet hur det är att blir ner trycket!! så det där kalla jag inte ner trycking!

så vad är det stora problemet? att du vill att min aldra bästa kompis ska bli din bästa vän för att du försvara henne? men jag kan redan säga såhär att bli hennes bästa kompis måste du kämpa mer haha. för ett bråka och svikning förstör inte en hel vänskap. och jag har också hört att systrar inte går att sära på! lite synd där ;)

eller så kan det ju också vara såhär att du inte kan ta tag i ditt eget liv så du måste hänga upp dig på någon annas, jag skulle rekomendera dig att du ta tag i ditt eget liv först! då blir det både lättare för dig och mig.
'
en sista sak, du säger att inte andra ska lägga sig i och blablabla. men varför gör du det då? vet du allt? svar NEJ!
så sluta lägga upp såna saker på din blogg.

men nu tänker inte jag lägga med energi på detta så godnatt, puss och ha det bra!




systrar för alltid! inget går att ändra på för så är det bra!
älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: frida

Jag älskar dig gumman!

Du betyder sjuuuukt mycket, och det vet du!



LOVE YOUUUU, systrar i en evighet<3

2011-03-05 @ 11:02:28
URL: http://ffridalarsson.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

haha, ebba du är för söt! finns alltid bajjb :*

2011-03-08 @ 10:38:17
URL: http://hhannaharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0