shopping imon :)

hellu, allt är bra med mig hur är det med er?:)

ja förra inlägget va inte dom vackra och bästa orden men jag står också för det jag har sagt,

men det är inget att deppa eller grunna över, det är ju fredag woohho! fast min fredag har verkligen sugit..
har luggit i migrän hela kvällen! stort hat på det!

men iallfall min imon kommer det bli en sååå mycket bättre dag känner jag på mig :)
för kl 10 åker jag mamma pappa och kajsa ner till halsmad och shoppa, ska även få mina efterlängtade gå/sprinng skor :D tihihi

men nu ska jag sitta och tjöta lite med mamma innan jag går och lägger mig.

puss



otroligt gammal bild på mig och jullia :o <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0