tråk dag

då tänkte jag blogga lite vad sägs om det ?;)

det har inte hänt så mycket idag, först skolan och sen hem och började kolla på engelska glosorna, och sen har jag en hel uppsats om hinduismen framför mig också. låter det inte super kul? svar NEJ .
men den måste göras så ah har inget val.

men imorgon ska jag iallafall vara med min lille frida :) skanat henne jätte mycket nu när hon har varit och åkt skidor hmm.. ja vilket land det nu va i (a) så ska bli super skoj :)

och på fredag ska min famlij och oliver åka och kolla på en liten valp till mig :D hihi *super glad*

men nu har jag inget mer och skriva vi hörs :)







3 bilder sen emmy och lisa va här, så söta tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0