2010

2010 har faktiskt varit ett bra år, så lägger upp lite bilder från förra året ;)

2010 vinter



nyår förra året



firade julia



busade med jennifer.



va i teneriffa farmor och farfar fyllde 70

det händer inte så mycket på vinten så blev inte så mycket bilder då heller.

2010 vår



min födelsedag



min födelsedags fest, vi tjejer fixar oss



första doppet i borlångnen, fast ett par stygga killar puttade i mig :(



va  borlången många gånger under våren med en massa folk


sommar 2010



skolavslutning



fest hos mig



va ute med stina



jag och älskling



åkte till italien, saknar ;(



solade med frida



midsommar



halmstad med frida



rix fm halmstad



rix fm halmstad



va i stockholm med mamma och lisa och hälsade på ida :)



sen va det bröllop.

2010 höst / vinter igen



emmy va här :)



tog lite bilder med jennifer



tog höst bilder med frida



färga jennifers hår :)



sitter i skolans skåp



min älskling



fest hos mig,



haha oliver i min bikini



ännnu en fest hos mig



snöbolla krig med min babe



ja sen va det jul igen,

detta va mitt år och det va super bra, men 2011 ska och kommer bli ännu bättre!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0