min nyår

jaha då va det nytt år igen ;)
min kväll blev super bra, den började med att frida och hennes familj kom hit och åt lite, sen började jag och frida fixa oss. vid 9 någon gång kom älskling och hämtade oss så gick vi till hemvärnsgåden och festade loss hahah. det va verkligen roligt, och vid två tiden började vi gå hem. men herregud va halt och kallt det va, gå hem i högklackat och i tunna strumper va ingen hitt. men jag över levde som tur va. när vi kom hem va visst inte festen slut haha. mamma och dom hade lite folk här så det slutade med att jag och mamma stod på borde och dansade och sjöng, 

och idag vaknade jag vid halv 1 av att oliver snarkar, haha nä skojar,men vaknade då iallafall så gick vi ner och snackade med mamma hon är ju lite nyfiken vad som hände igår hahah hon är som en tonåring ibland,
ja men nu har jag iallafall tvingat ner min kära pappa till affären så han skulle hyra en film till mig, han kom hem med " bing it on fight to the finnish" en riktigt tjej film som jag gillar haha :)
ja det händer inte så mycket mer idag för jag känner mig väldigt sliten..



inget smink och hur trött som helst

( tyvärr så har jag inga bilder från igår.. för när jag skulle ta upp min kamra så va den ur laddad.. men jag kan nog sno lite bilder av någon hihihi )


Kommentarer
Postat av: frida

kan du inte lägga upp lite bilder på dig och mig innan vi stack till hemvärnsgården? :) Behöver verkligen lite!

LOVE YOU<3

2011-01-03 @ 20:05:54
URL: http://ffridalarsson.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Du få sno bilder av mig om du är snäll :)

2011-01-04 @ 16:35:41
URL: http://rebeckavalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0