är med frida banan

hehe ni fick bara ett dålogt morgon inlägg :)

efter att jag hade vknat idga så la jag mig i soffan och kollade på
gossip girl!
men sen efter en timme ellr något fixade jag mig.
ocg vidare till frida :) och nu har vi suttit och tittat på kenza och tyra show.
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. för det har inte hänt så mycket idag :/

men imon så åker jag och frida till hstad :) hehe ja igen!
skönt att slippa skit hålan smålandsstenar.
vet jag snacka skit om min egna (by) eller va det nu är.
men jag är trött på denna skiten nu. hehe.
förlåt ni som gillar smålandsstenar. haha inte för jag tror att någon gillar det men ah.

men ska sluta klaga. fy ebba fy!
men nu ska jag och fridut gå och fika så vi hörs sen.

puss!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0