min önskerlista

nu har jag ätit, gottigott! och la mig nyss i soffan ingen, och kollar på någon beck film som pappa ville se :)
och den där jul filmen innan va verkligen mysig :) så nu ligger jag här och vänta på julen, skrev min önsker lista igår  med, tycker ni att jag ska skriva upp den på bloggen ? 
okej då gör jag det,


min önskerlisa

1
.       ta hål i tungan

2.      systemkamra 

3.      åka till göteborg och va modell för en dag

4.      en toypudel ( hund) 

5.      fotoshop 

6.      pafymer
 
7.      kläder

det va nog allt jag önskade mig detta året :) så om ni vill köpa något till mig så ta något här iftån ;)



jag och min pojkvän efter ett snöbolls krig hahah
och självklar van jag kriget (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0