babbel fia

nu va det lite länge sen jag bloggade :)
ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om :)
*men i lördags va det lite folk hemma hos mig trevligt!!
*sen söndag va en helt jävla PISS dag!men med mina goa vänner
så blev det en mysig kväll trots allt, lite skräck filmer och massa gotti :)
och ja nu idag då, jag vaknade la rätt tidigt gick ner kollade lite på gossip girl.
och då kom en blöt hund och hoppade på mig!
sen började jag fixa mig, och efter det så åkte jag, lisa, mamma och mormor
ner till halmstad och skulle fria mormor som fyller år imorgon.
men vi firade la inte henne så mycket. jag och lisa smet till stan istället
och jag hittade ett par as snygga skor (A)så jag köpte dom!:D
ska se om jag kan ta en blid på dom :) jag älskar dom, efter stan
gick kom vi hem till moster och käkade paj:D efter det
körde ola mig till sjukhuset så jag hälsade på oliver som va ny opererad.
krya på dig oliver.
men nu är jag hos moster hahah (igen)jag bor nog mer här en vag jag gör i mitt egna hus :)
men jag gillar inte den lilla skit hålan smålandsstenar! alla känner alla och
alla vet mer en vad man vet om sig själv, låter det inte underbart?!
svar: NEJ!
men ah inga sura miner nu inte :D
ja kvällen ska jag spendera med lisa. och som vanligt blir det nog att kolla på film och snacka
om allt och alla :D love
hahahhahahahahhahah, jag garva ihjäl. lisa skulle nyss ta av sina byxor.
och gissa vad som händer ? jo själv klart trilla hon baklänges så bara ligger hon kvar på golvet.
haha så jävla klumpig om jag få säga så:)
men ska inte säga så mycket, för det går i melin släkten och vi är rätt lika i sättet jag och lisa..
men dock kan jag inte hålla med om att folk tycker vi är lika i utseendet. kan ni det ?
snälla säg nej!! hahah jag är ju snyggare än den stora skiten ;P( ironi)
ja men nu ska jag sluta babbla och göra något annat.
puss




en gammal blid på mig! 

Kommentarer
Postat av: frida

SCHYSST ATT KLIPPA BORT MIG, tack ebba tack

2010-11-01 @ 22:01:33
URL: http://flamingooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0