jag vill vara rik!!!

nu har jag tillgång till en data ;)
skulle ju skriva lite om vad jag gjorde igår men. jag va då först i skolan sen.
kom älskligen och vi kollade på pettsson och findus haha. sen hade vi kittelkrig, och självklart van jag :D
för jag är bäst mohahhah.

idga har jag varit i skolan blää. ah efter skolan fick jag sitta kvar en havtimme för arr äckle frida skulle til syv..
jobbigt läge!! men sen så gick vi hem till henne och käkade våfflor hihi och kollade på olika gymnasium. :)
och lilla jag vill då hotell turism, idrott och hälsa eller estet dans :) dom linjerna tycker jag låter roliga:D

men ah nu den sista timmen har jag och frida suttit och kollat på olika klädsidor :D
det är så jävla mycket jag vill ha. men det finns ju alltid ett problem. pengarna!!
jag vill vara rik så man bar kan peka på allt :D
men det är ju bara en dröm:/


här är en jacka jag vill ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0