hemma från skolan

sådär, då va skolan klar idag vd halv 2 :D
sen stack jag hem och nu har jag luggit och kollat på tv en liten stund :)

min dag började la inte så bra, för hade lite brottom på morgonen.
fast jag tror dock pappa hade ännu mer brott, för han tog ansikskräm i håret AHAHHA,
så kan man ju med göra.:)

men i skolan idag fick vi reda på en massa prov resultat..men det behöver vi ju inte skriva något om.
ja det hända la inte så mycket mer idag i skolan, förutom att det va cola över hela golvet för
några omogna killar hade cola krig igår :s

ja men nu sitter jag här hemma och ska inte göra så mycket,
blir nog att gå en runda med jennifer sen hihi :D
men få se om det bli av för det är JÄTTE kallt ute(a)
min ursäkt för jag är lat höhö.

puss

få se om jag lägger inte lite bilder från dom senaste helgerna :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0