1,2,3

01 om mig 

 jag heter ebba molly monica samuelsson melin, och bor i smålansstenar.
jag hatar att berskriva mig själv. men om man fråga min kompisar säger dom ungefär såhär.
en glad och sprallig tjej väldigt klumpig och kan ha ett väldigt tempramänt ibland.
så det är nog så jag är som person haha,

02 min första kärlek

när man va liten bytte man ju killar hela tiden, tillexempel när jag va 4 så va lisa präst så gifte jag mig med felix min barndoms kompis haha, och när man va äldre så va man tillsammans med någon 1 vecka sen bytte man. men det där kalla jag inte kärlek, min riktiga första kärlek träffade jag när jag började 7an. och det är oliver,
vi är tillsammans än idag, och han är min första kärlek, älskar dig oliver <3

03 mina föräldra

mamma: mamma är oftast glad men ibland kan det hända att vi rycker ihop, men hon är min bästa vän vi pratar verkligen om allt och hjälper varandra när livet inte är så roligt. men mamma är 43 och heter ann-chalotte eller som alla säger lotta, hon äger en egen salong här i smålandsstenar. hon älskar att fixa och dona i hemmet och  och  åka och shoppa, men mest av allt älskar hon när hela familjen är hemma, då trivs hon bäst.
älskar min mamma,

pappa: min pappa är en sån där nörd som älskar fotboll och hockey, både att kolla på och att spela.
min pappa heter niclas och är 46 år,  han jobbar på skepsult cykel, när han inte spelar eller kollar på fotboll och hockey så lagar han mat eller spendera sina dagar på gymmet haha. kan det kallas tränings människa ?
svar: ojha det gör jag.  och även jag och min pappa kan prata om allt. älskar min pappa



jag




min kärlek



mamma



pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0