lite bilder från jul

ojdå här va statistiken låg.. men mitt internet har inte funkat så har inte kunnat blogga. men innan idag så åkte jag och pappa upp till vmo och fixade ett nytt:) och fick även med mig ett par rosa skid gladögon med mig hem ;)
kommer bli coolast i baken hahaha.

men iallafall det har ju varit jul och så, och jaag tänkte visa vad jag fick och lite blider på min knasiga familj/släkt :D



pappa



ida och mormor.



haha. lisa



ida lisa och lilla jag, är vi inte så undrbart lika? ;)



mormor och frida



pappa och lisa

nu orka jag inte mer ch hinner inte för den delen också. ska till frida :D
men det va inte hela min famlij heller, moster, ola, mamma, lou och ängel och visst ffan nu glömde jag lägga upp på mina saker jag fick, men det få bli en annan dag;) 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0