bilder sen helgen

oj förlåt har inte bloggat något på 2 dagar, men det är så att datan har
varit i stugan, och igentilgen skulle mamma åkt ner och hämtat den i tisdags,
men blev inte så, för jag och mamma åkte ner igår och gick på stan
( självklart hittade jag en massa)
så sov där inatt sen idag åkte vi hem igen ;)
så hade tänkt att ni skulle få bilderna från rixfm och lite så :D

ja det va allt jag hade och säga heheh, har inte gjort så mycket domma 2 dagarna,

jo när vi va stan så har jag köpt allt jag ska ha på mig till bröllopet :)
skjönt att ha det gjort, men ni får en bild någon dag vad jag ska ha på mig,

men nu får ni bilderna sen helgen, så skriver jag mer senare :)

puss



























 
så detta va bilderna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0