ida och nikkes bröllop

godmorgon på er :D

jag va ju på bröllop igår, så tänkte att jag ska berätta lite sen få ni bilder :P

så ja det började mad att vi åkte buss till kyrkan så kom deet söta bröllopsparet
in så kollade vi på det :)

sen åkte vi till där nicklas och ida bor så va vi inne i ladan :)
jätte mysigt! så satt vi och åt och skojade lite,
det va la inte så många i min ålder precis, va la mäst 20 åringar,
men dom pratade på som in i bomden, sen va det massa tal och så,
sen var det tårta och lite mer tal :)

sen efter det så va det fest, haha fan det vä länge sen nu :)
men har väldigt ont i mina tår idag, dom är liksom mosade, ¨
för jag hade högklackat och så jag tog av mig mina skor,
och tänk alla som hade kvar sina klackskor, ajjjjjjjj,

sen vid halv 2 eller något så kom bussen och då va allt det roliga slut :(
haha eller inte, det va så här att han som körde bussen va väldigt tråkig,
och vi ville lyssna på hög musik, och så kom jocke fram lagom full och satte sig i pappas knä
och började klaga hela vägen hem, hahah det va as kul, när han och pappa satt och klagade
att han va en bög som inte villle höja musiken, och han som körde va inte så himmlans
glad när vi hoppade av, hahaha,

men nu orka jag inte skriva mer, så nu får ni bilder,

puss

innan vi åkte till kyrkan,





i kyrkan,









i logen,













lång kö får att få pussa bruden,  men det va längre för at pussa mannen ;) 














nu får det räcka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0