hata denna dagen!!

kom på att jag inte har bloggat något idag, inte meningen,

dagen började med stress jobbbigt! för vaknade vid halv 7 och gick upp och kläde på mig '
lite saker sen ner käkade frukost, vi skulle åka till store mosse idag med skolan,
så packade till det, och pappa fick leta reda på ett par regnbyxor till mig
och allt fast dom va nog inte mina för dom va lite stora va nog lisas eller mammas,
men hur som hellst så när klockan va halv 8 så ringde amanda och sa att allt va
inställt ja klart jag belv glad, men hade ett problem jag va tvungen att byta kläder och så,
och klockan va ju halv 8 och jag börja 8  och så ska jag hämta amanda och julia med,
fast tillslut så han vi :D

sen i skolan har inte varit alls kul -.- eller jag har mått helt konstigt :s
känns som jag är nervös hela tiden:s och när jag är nervös så
mår jag jätte illa, skaka och bli trött, hmm.. undra vad jag är nervös över?

sen när skolan va slut så följde jag med julia hem lite, sen kom mormor och hämtade mig
för hade lovat att passa lou sen när jag satt här hemma och funderade lite så ringde det så va det lilla
stina i telefonen som undrade om hon kunde komma en liten stund och visst fick hon det så hon kom en liten stund sen åkte hon på match, och sen när hon hade åkt så kom julia hit och
livade upp stämningen,

ja eller försörde stämningen kanske man ska säga för hon står på toan och sjunger usch inte
fint,
ja innan när jga sulle sätta mig i soffan med benen i kors så hörde jag att något sprack
och jo visst va det mina byxor som sprack-.-
min älsklings byxor :'(
men lite kul va det,

men nu ska jag gå och byta byxor för byxor med hål i mellan benen är inte så
värst fin.

sen när jag har gjort det så ha julia tvingat med mig på stinas match,
men är inte alls sugen på det, vill bara stanna hemma och sova, men det blir nog kul ändå

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0