godnatt

ja va ju och kollade på match innan, fast det blev inte så långvarit,
för det va jätte kallt ute, så vi åkte hem till julia så hon fick slänga i sig lite mat,
sen satte vi oss vid datan, och kollade lite små saker :D
sen vi halv 9 eller något så kom mamma och hämtade mig,

men imon så kommer oliver och hämta mig på skolan så ska
vi nog hem till mig om jag inte har fel, hehe
sen vi 6 tiden så ska vi kolla på match :D
och då får jag fräffa emmy med, JIPPPPI

men nu ska jag nog gå och sova för är jätte trött,
sen ska man åka upp imon med,

godnatt



glömmer aldrig denna den, första doppet i borlången i april eller
maj. dom lovade att inte putta i mig men säger det lite inte på 3 killer,
för dom puttade i mig 2 gånger, och till och med en gång med handduk,
så omoget (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0