grattis ida

kom nyss hem från en runda med min lille dogidog,

skev inget igår kväll men va ute med mina så kallade kompisar haha,
först va vi på nöjet och träffade några gamla gubbar som typ är 16 år;) 
sen hänkade jag stina och julia med dom till konsum,
sen så tog vi där och pratade och sen gick vi till kyrko gården läskigt! (a)
ja sen cykladde jag väl hem vid 11 någon gång:)

det va går dagen det, nu är det idag har inte hunnit göra så mycket
vaknat, ätit gått ut med voven sen gullig som jag är har jag skirvit hela
fördelsedags låten till ida som fyller 22 år idag
herregud va tiden går det va inte länge sen jag va bebis och du passade mig
när inte mamma va hemma,
sen när du jag och lisa stod och dansade som ett par galningar haha dansen var vårt liv,
fast du har ju allitd varit 8 år äldre än mig så du belv äldre och ville inte va med och
leka med oss längre"/ men ibland så kunde du komma och va med när vi lekte " dunkgömme"
ja det va den tiden det och nu är du redan 22 år gammal, hihih men kul har vi haft :D
grattis till ida pida vatten sprida ;) älskar dig!

senare idag ska jag nog ringa julia och se vad hon ska göra idag sen skaj ga fråga om frida
kan va med också :)

puss

 FYLLE MAN 22 FÅR MAN BJUDA PÅ SIG SJÄLV! :D

IDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0