sug röv aaaapa

fan bim blogg suger apa röv!
det finns inget att skriva om -.-
jo vad jag har gjort på dagen och så men det händer ju inget kul precis..

men ah här får ni om min dag ändå,

först va jag i skolan va på något hel konsting humör,
jag skrattade åt allt och alla, helt konstigt!

sen efter slokan så följde snobben oliver med mig hem och vi pratade lite och lagade "mat"
haha
sen gick vi och kollade på mitt gammla lag som spelade match mot ll :D
och vet ni vad som innebär då ?
jo att jag fick träffa emmy :D har saknat henne as mycket..
och sgoif van också med 4-0
AS BRA JOBBAR TJEJER!!!

ja sen gick jag lite med julia, stina och linda sen kom julias pappa och hämtade oss
så körde han hem mig, tacktack :D

ja detta va min dag,
va det roligt att veta? nej fatta det

men godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0