ny parfym

fy fan är helt slut nu efter skolan,
fast vi gjorde inte så mycket, fick massa regler och sånt,
sen fick vi gå på någon konsert, det va några som kom från afrika som dansade,
hahah  och tillslut kom nästan hela skolan upp och dansad, hehe
as kul :D

ja min kompis max är bara så awesome hahah,
men sen efter det gick vi till skolan ocgh satt och snackade med mina gullisar,

sen efter skolan så gick jag till frida, och käkade tihihih,
ooch sen ut och kollade lite,
hämtade pengar av oliver så jag kunnde köpa min älskade parfym.
ja du så kan det va när man slå vad om något ;)

ooch snart ska frida på träning men tjockisen ska inte vara med, HAHAHHA

men ska låta frida blogg lite nu

puss



ha änlitgen fattat varför det är såna skylatar överallt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0