mitt rum glänser nu ;)

usch nu är jag trött, har städat hela mitt rum
och då menar jag hela, ränsade alla kläder slängde lite och så,
så nu hänger allt upp i min gaderob i vanliga fall bruka det ligga över hela mitt
golv och ja lite över allt, heheh, men jag är nog inte den ända tonåringen
som har det så, hallå det är ju det vi är kända för?
sova länga på morgonen och slänga sina kläder lite här och var,
och sen får man en sur mamma, håller ni inte med om det?

men nu när jag va klar kom mamma upp och sa att hon hade bakat muffins
så ska ner och prov smaka en nu och se om det går och äta,
för min mamma är inte mästaren i kökert kan jag ju säga haha,
den biten med mat får pappa ta hand om :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0