konstig natt

har inte skrivit något idag, men har inte orkat, tihihih

men nu tänkte jag berätta om min konstiga natt,
jag har drömt massa olika dröma men kommer bara ihåg att
jag vaknar av att jag skriker, så mamma kommer in springandes i rumet och
fråga vad som har hänt, så sa hon att jag hade gråtit i flera timmar,
det ända jag kommer ihåg av drömen är att det kom en orm rakt imot mig!
och jag är så rädd för orma så jag kan inte ens se en bild på en orm eller sen
en orm på tven utan att börja skrika och skaka..
lite pinsamt, hehe,
men ah så mamma fick lägga sig gämte mig inatt för kunde inte soman om (a)

men idag vaknade jag vid halv 12 och ringde frida och frågade om vi skulle hitta på något
men vi har ett problem hon orka inte åka hit och jag orka inte åka till henne hahah :D
men det löser sig :)

men nu ska jag glo lite på tv sen ringa frida igen och tvinga hit henne :D 
och om vi är här så får ni nog ett vidioinlägg med, vad sägs som det? 

puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0