hundar rädd för åska

usch! har inte kunnat sova alls mycket inatt :/
för har haft en stor fet hund som har luggit på min mage och varit
liv rädd för åskan, aw lille voven.

ja så vid hlv 12 va jag uppe och fixade lite,
och nyss kom jag hem från en runda med voven,
det är as kletit ute, hatar sånt väder det går ju inte att
ha kläder på sig för allt bara kletas ihop,

ja få se vad jag hittar på idag
försöker ringa linda och stina med dom sover nog
för dom nötterna va ute till 3 eller något sånt,

just det lite senare får ni dagens kläder med :D
jag sa ju att jag skulle börja med det för några månader sen men
har helt glömt bort det hehe,
men idag lover jag att det kommer :D

puss


nemen oj kolla vad jag hittade, en bild sen midsommras, ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0