har julia blivit en plugg häst?

just nu sitter jag hos julia,:D

slutade tidigt idag :D skolan va rätt okej idag för första gången :)
först hade vi matte så hade vi diagnos, kunde inte ett piss, halllå det  har varit
sommarlov och jag har inte världens bästa minne när de gäller skol ämnen, hehe.
men iallafall efter det så hade vi lång rast, sen engelska om jag inte minns fel.
sen slöjd-.- sen lunch sen språk, haha dennis är bäst språk valet:D

men sen så när vi slutade så följde jag med julle bulle hem.
och det har hänt något med henne seriöst, vet ni vad hon gjorde?
satte sig och pluggade! har kännt henne sen jag va 4år och har aldrig sätt henne plugga hemma,
men ah medans hon satt och pluggade så satt jag vid datan och kollade lite små roliga bloggar :D

men nu försvann julia upp på sitt rum så ska nog upp dit med,
men kväll blir det nog nöjet :D

puss












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0