fredagen den 13

hahah ja jag kan ju säga att min kväll har varit kul men ändå gjort ont, 

märks verkligen att det är det är/va fredagen den 13de
för först höll jag på att bli på körd av en lastbil:o
sen lagade julia pizza i ungen så skulle stina lägga den på talriken och brände sig och
pizzan låg på golvet,
sen satt jag i stinas knä och så särade hon på bena så trilade och har jätte ont i svanskotan,
eller vad det heter ;(
och utanför stinas har dom typ små granar eller nått, så skulle stina hoppa i en sån för
sebbe och dom gjorde det och då bröts hela skiten och hon trillade haha, sen gjorde hon om det och
så är det en liten mur där med och smäller hon i foten och stupar fram,
hahah så ah alla har fått lite ont idag, men skrattt har vi med fått  :D

men tänkte säga godnatt nu för ska snart sova.

godnatt


Kommentarer
Postat av: frida

Fin bild (a) HAHAHAH! :D

kommer till dig.. vet inte när :) <3

2010-08-14 @ 11:48:32
URL: http://flamingooo.blogg.se/
Postat av: amanda stenheta skogström :)

bilden är från skolavslutningen va ? , den är iaf aas fin :) i love u baaaby !

2010-08-14 @ 14:45:45
URL: http://aamandaskoogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0