en toppen fredag

min fredag har varit jätte kul, fast lite trökig i början, men vi halv 9 blev allt ändrat :D
ja åkte till nöjet med, stina, julia, amanda och felicia :)
så träffade vi lite folk, så gick vi ut och spelade lite fotboll, haha men gick inte så bra för lagen 
byttes hala tiden och jag visste aldrig vilket lag jag va i, jobbig läge!

ja när vi hade spelat klar och blevit kallad trög ett pår gånger så satte vi oss på en
bänk och snackade, sen cyklade vi tillsamhället, och då skulle stina och amnda dra och ville inte
cykla hem själv, men då kom det två snälla pöjkar som följde mig, aw så snälla,
men när vi hade kommit precis vid mitt hus kom jag på att
jag hade glömt klänningen som jag skulle ha på bröllopet hos stina, så fick gå tillbaka och
hämta den sen hem igen, det blev långt att gå hehe,

men nu ska jag nog gå och nana, för måste upp itid imon för att hinna sminka mig
ner til mammas salong fixa håret där och byta om sen åker vi vid ett till kyrkan :D
åhh kommer bli så kul :D och se allt fulla haha nej men det kommer bli as kul och se vad
alla ska ha på sig och få träffa dom :D

och imon får ni se kläderna jag ska ha på mig :D
har velat massa så det är därför det inte har kommit någon bild på det :)

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0