är hos frida

förlåt att jag inte bloggade igår men blev sur på pappa för han hade kollat min blogg.(A)

men nu är jag inte sur, eller sa att han inte få kolla :D
aja orka inte berätta vad som hände i skolan idag. men iallafall efter skoln gick jag och frida till salongen och skulle
prata med mamma. men hon va inte där -.-
så vi gick till klärdhörnana. så hitta jag ett par byxor och ett halsband:D
hehe ska se om jag ska köpa det sen :)

men just nu så sitter frida och plugga,  SÅ JÄVLA TRÅKIGT!! 
men ska försöka få lite vett i huvudet på ungen nu. så skriver senare.



vad tycks ska man bli blond ?  (ironi)

Kommentarer
Postat av: FANNIIIIIEJOOOHNSSOOOON!!

Har startat en liten frågestund i min blogg! så fråga gärna vad ni vill! :)

Svarar nästan på alla frågor ;) <3

2010-09-01 @ 13:17:00
URL: http://ffanniejjohnssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0