10 saker ni inte visste om mig

har inte gjort något sen förra inlägget men bara för det inte ska bli en sån
dag då jag itne blogga så skriver jag 10 saker som jag tror inte ni vet om mig :D

1.  min ögon kan ändra färg, ibland är dom is blå, ibland mörk grå blå,
    och ibland gröna, :s

2.  jag är väldigt äckelmagad! när det gäller tötter snor och håstrån i maten och så,
   
3.  jag har tränat, konståkning, fotboll, dans, simning, ridnig,

4. jag tål inte mjölk, så jag är alltså laktås

5.  jag kan ha ett väldigt temprament ibland,

6.  att hämnas eller jävlas med någon är det bästa som finns :D

7.  jag älskar att kolla på one tree hill och desperate housewives  

8.  jag är världens klumpigaste människa,

9.  jag har glasögon men använder nästan aldrig dom,

10.  jag har väldigt svårt för att sitta still,


puss




kolla timmen är man klumppig eller, snuplar över en stol..
fast det va hannas fel att det blev så hahah :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

svar: Tack :D Dsm :)

2010-08-18 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0