kom nyss hem :)

hejsan hoppsan lillebror :)

kom nyss hem från skolan.
fy vad jag har skrattat idag i skolan :)
jag, amanda, janian och sophie kladde på hela olivers skåp :) 
och sen efter en stund kom en lärare och sudade ut allt :(
dumma henne!
rasterna va roliga. men oliver och alla va taskiga
det är så magneter på dörrana inne i skolan för dom ska hålla upp
och nikke och dom låste in mig i en sån och jag kom inte ut :(
sen tog oliver mina nycklar så fick springa efter han.
han springer som en snigel :) haha skojar hen är
snabb som en puma :)  

sen hade vi fysik prov idag med det gick inte så bra
men hoppas på ett g iallafall
sen hade vi en matte diagnos som jag hade
glömt så när jag kom in i matte salen satt alla där
utsprida i hela klassrumet, och jag undarade då vad dom
hålde på det men sen slog det mig att vi hade matte diagnos och den
gick inte så bra. fick använda miniräknare för jag är så trög (a)

sen cyklade jag hem, 
och när jag jag kom hem trodde jag att jag skullle bli mött
av en glad mamma som hade kommit hem från stokholm,
men nej så va det inte, hon hade ikke kommit hem än :)
så jag och lou får sitta här och vänta på henne :)

puss



det finaste skåpet i världen. by amanda, ebba, janina och sophie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0