ghost whisper :)

hej:)
skolan va kul för förstra gången :)
eller det var so:n som va rolig.
för ann-chalott blev arg på mig,amada och alexandra
för vi satt med mobiledrna och skrattade :)
till slut tog hon alles mobil och la den i bakfickan.
alle hade vibration på sin mobil så vi ringde den
och den började vibrera så ann-chalott gick och tog sig på ¨
röven hela tiden hahaha det såg as kul ut :D
och efter maten skulle sadida och alexandra åka till netto och köpa
godis och jag och amanda ville ha choklad så dom skulle köpa det.
men när dom kom tillbaka hade dom inte hört att jag ville ha så dom hade
inte köpt till mig :( så jag sprang och tjatade på yve och jonathan så skulle
dom åka och köpa choklad men när dom kom tillbaka hade dom köpt mörk choklad.
så jag skickade i väg som igen.så till slut fick jag min älskade choklad :)

sen när jag och amanda cyklade hem så böjade det hagla.
så jag blev helt blöt. så nyss bytte jag om till mys kläder:)
och nu sitter jag i min lilla söta soffa och kolla på ghost whisper :)
få se om det blir nöjet ikv :)

pussssssss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0