dumma knän!

hejsan.
orka inte berätta hela dagen i skolan
men jag och amanda har haft kul som vanligt :D
hade fys på idrotten idag det va faktiskt kul.
men mina knän gillade inte det.
dummmma knän jag får ju inte göra något för dom.
jag får inte spela fotboll, åka skidor, åka skridskor,
och nu inte fys tydligen.

men nu bryr vi oss inte om mina knän.
så nu går vi tillbaka vad som har hänt idag.
när jag kom hem pluggade jag lite gloser
och kollade på tv:)
sen vid 3 kom pappa och hämtede mig för skulle upp
till någon bett gymnast i gvd för kolla på min rygen och käken igen.
så fick jag nya övnigar som jag ska göra varge dag.
hahaha men ser helt galen ut när man ska göra önvningarna :)

och nu ska jag fortsätta plugga lite sen blir det nog kolla på tv :)
och vet ni vad som händer imon jennifer och frida åker på komfaläger:(
dom kommer ine hem för än på söndag. kommer sakan ihjäl mig :(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0