långt och tråkigt inlägg

hejsan :D

förlåt att jag inte skrev igår men jag orkade verkligen inte.
men jag gjorde faktiskt inte så mycket tror jag inte :)

men idag har jag gjort massa saker:)

jag fick värsta cp rycken i skolan idag,
vet inte varför men ah. 
när vi hade slutat satt jag, frida och jennifer kvar och luktade på 
våran fotsvätt  hahaha liktade inte gott :)
sen  igck jag och jennifer fill gula huset
och hon kåpte en klubba eller hon köpte två men jag fick en :D
sen mötte vi frida pida. så att vi utanför ICA och skrattade åt en
tannt som kom ut i en rosa joggingdräss eller va det heter:)

vi gick till frida sen för detblev lite kallt så satt vi där lite.
och efter en halv timme skulle jennifer på träning.
så frida följde henne hem medans jag åkte till
mammas salong och pratade lite med henne.
men det blev tråkigt så åkte till frida igen eller frida kom och hämtad 
mig (A)
jag undra hur många gåner frida ha gått på toa idag haha.
sen när vi skulle gå till nöjet gjorde jag en pinsamma sak så
 jag och frida skrattede hur länge som hälst, och nät vi kom
 till nöjet va det ju fan inget folk där eller jo typ 2 st kul då.
men sen kom oliver fidde och john eller ovve va där innan vi kom.
aja satt och pratade lite med dom.
sen åkte lilla jag hem.
och nu har jag tvingat ner
pappa i källaren för han skulle kolla på sin jävla hockey.

detta blev ett jävligt långt och tråkigt inlägg känner jag menmen

pusss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0