ska kolla på match snart

hej hopp :D 
idag när jag vaknade och skulle gå ner
ligger hunden mitt i trappan och kolla på mig
som om jag va en utomjording eller något,
konstig hund :)
och inte mer med de när jag kom ner så stod
mamma och pappa och skrattade och frågade om jag
hade sovit gott, så sa jag ah det har jag vadå?
nä du har både skrikit och pratat i sömnen inatt.

jag hade typ sagt spring jennifer, spring jennifer
nej nej jennifer glöm inte böckarna och sen skrikit
hahaha det va nog en konstig dröm :D

men snart ska jag ner till domavallen och kolla på mitt
gammla fotbolls lag:) dom möter gvd hahaha dom kommer losa stort :D

sen ikväll blir det bårlongen och grilla med massa folk :D

få se om jag orka skriva mer ikväll. för imon är det ju skola.

puss

    


Kommentarer
Postat av: frida

vafan ebba, varför sa du inte till mig att det va typ grill sak i borlången ikväll? <3

2010-04-11 @ 17:15:43
URL: http://flamingooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0