trött!

det  blev inte att gå och kolla på damlaget innan.
 för orkade inte, så istället va jag duktig och va
ute och sprang en runda. fyfan vad länge sen det va man
gjorde det. och min kondis är fan och med sämst
men men det gick ändå :D

sen när jag kom hem hoppade jag in i duschen.
och nu har ja precis ätit upp min macka och yoghurt.
och nu sitter jag i soffan och kolla på äntligen hemma.
det är as dåligt men pappa kolla på det så jag
ska vara ne snäll liten flicka och sitta och titta på det med.
fast kommer inte stå ut kan jag ju säga (A)

satt här innan och kollade på lite nya navel smycken
jag hittade några som va lite söta :)

ska nog gå upp och ta på mig pyjamas
och försöka knycka dosan från pappa så jag inte behöver kolla
på detta bajs pogrammet :)

puss ;*


- här är några söta navel smycken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0