sol :D

ussh! idag har jag inte gjort något
mer än att varit i skolan då. skolan va as tråkig
det ända som va kul va att träffa amanda som
jag ha saknat hela lovet :)

och sen när skolan va slut så fick jag
ett toppen humör, och ville verkligen
hitta på något. men då är det ingen som kan vara:(
och då sjönk mitt glada humör igen :(

så har varit hemma och tråkat hela dagen och varit lite smått sur.
men sen tänkte jag, att jag inte kan vara sur hela dagen.
så min lilla vän datan fick följa med mig ut lite så nu sitter jag
 och datan ute på altanen och sola oss. :D 
för det är ju as fint väder ute.
 och nu längtar jag ännu mer till sommaren :)

ska ut med hunden nu sen får jag la se vad jag hitter på :)

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0