sitter hos frida nu :)

orka inte berätta  hur det va i skolan :)
men när skolan va slut gick jag
till salongen och väntade på mamma.
vi gick först till klacken sen till klädhörnan
och mamma hitta alltid något :)
sen när vi va i blomstegåden
så va det någon som mamma kännde
och alla vuxna bruka säga,
oj är det din dotter henne har jag inte sätt
sen hon låg i vagnen, hur gammal är du nu då ?
så sa jag att jag va 14 år då. hon ba va jag trodde du va
18 år,
hahahah fy vad jag skrattade, och mamma ba
nej så gammal är hon inte hon är min lilla flick fortfarande.

sen cycklade jag och mamma hem, ebba va
så trött att hon somnade i soffan.

sen ringde frida och väckte mig.
men jag fick något konstigt ryck så gick ut och sprang
fast inte så långt för skulle hinna.
duscha, klä på mig , sminka mig och äta
innan jag skulle till frida så han inte springa så longt :)
och nu sitter jag då hos frida och vänta på att hon ska bli klar.
så vi kan gå ut :D
justde mitt internet funkar typ inte hemma så kan inte blogg hemma.

pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0