hos frida :D

sitter hos frida nu, som vanligt hihih.

fick gå hela vägen ner till frida, för oliver tog min cykel hem igår.
fast hon kom och mötte mej på halva vägen så fick någon och prata med :D

blev inget inlägg igår för orkade inte.
men va först i halmstad och shoppade med mamma och lisa.
köpte en ny skinnjacka, converse och en kofta :)
sen när jag kom hem så va jag med jennifer
vi gick till näjet men det va inget roligt folk där
så vi gick ut en runda.
men sen skulle hon hem så, fick va med alla killa själv haha.
simon skjutsade mig i hela ss.
han har nog ont i benen idag för är ju inte så lätt precis:)

men nu ska jag och frida ner och fika (A)
och i kväll ska jag va med jennifer blir nog kalas kul som vanligt :D

puss




gammal bild på mig och frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0