hemma från nöjet:)

ja janina skrev ju i slutet på förra inlägget :)
gullit skrivit janian :)
nu har jag iallafall kommit hem.
det va inte så sjätte mycket folk på nöjet idag
för alla har ju åkt på komfaläger:(
men det va la,
jag,janina,sohpie, oliver, linus och lille simon :)
haha dom skrattar åt mina korta ben :(
men om jag ska vara ärlig så tycker jag med att mina ben
är väldigt korta.

och vet ni jag har krymt 4cm!
för när jag började 7an va jag 1.58 sen vid jul va jag 1.64
och nu är jag en och 1.60 fatta jag har krymt 4cm
jag vill inte vara liten jag vill vara lång. :)
men den drömmen kan jag ju bara glömma.
för jag kommr ju bara krympa nu :(
fast jag är längre en farmor hon är 1.55 haha liten tant :D:D:D

puuuuussss;*

Kommentarer
Postat av: janinadenbästa'

tycker du kan få min längd , vi kan gärna byta :D

2010-04-21 @ 23:06:31
URL: http://janinatiitusson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0