fredag

hejsan :)

kom nyss hem :)
jag älskar fredagar för går
bara till kvart över ett i skolan.
hade bad sista timmen 

och efter skolan fick jag följa med amanda
till netto för hon skulle ha godis :)
och fick cykla med blött  äckligt lockigt hår 
för amanda skulle ha sitt godis.

ja och sen kom då klumpiga jag och
hallkade jag på tramapedalen på cyklen  och det va en cm
från att jag körde in i en bil, HAHAHAHA
jag och amanda dog nästan av skratt :D

men sen cyklade jag hem och nu sitter jag i min älskade soffa
och väntar på att frida plutt ska komma.
hon skulle bara städa sen skulle hon komma :)

och nu funkar bloggen som den ska :D
pusss


Kommentarer
Postat av: amanda den bästa du veet :))))

HHAHAHHAHAHAHAHAHAH - fail ?. men älskar dig ändå èbba :] <3

ses imån pussgurka :)

2010-05-02 @ 21:16:50
URL: http://aamandaskoogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0