datan funkar :D

ja som frida sa datan funkade inte innan, den hade fått något konstigt ryck. men nu funknar den och ebba är jätte glad :D men ni har inte missat så mycket den tiden jag inte har bloggat :) och idag har ni inte missat så mycket heller :) men först va man i skolan, det kändes som att dagen aldrig skulle ta slut. och sen på sista lektionen så orkade inte jag hålla ögonen öppna, så låg där på bänken och försökte sova men det går fan inte om man har vissa personer i sin kalss :) och efter skolan orkade jag verkligen inte cykla hem så fick åka till salongen, så mamma fick pigga upp mig lite, men nej hon lyckades inte förens hon kom med kakor :D(a) så fick en liten sockerkick så då cyklade jag hem. men nu ska jag bannu med sova :) så godeftermiddag på er pusss NEEEJ, ni vet där va man kan byta text, och så man kan lägga in bilder det är borta :(:(:( så inlägget får se ut såhår. lite tråkigt menmen finns inget att göra åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0