bullar är gott :D

hejhej :)

förlåt ingen att jag inte ha skrivit något både igår och idag.
mn vårat internet funkar typ inte sån där trådlös skit det funkar ju inte.

idag va man då i skolan det gick rätt fort ha långa raster hela dan.
och idag när jag och lisa kom hem så stog mamma och bakade bullar :D
jag va duktig och hjälpte till men lisa satt bara där på en stol och kollade haha :)
så skyllde hon på att hon hade varit och gymat typiskt henne.

när bullarna skulle gäsa så kollade vi på ghost whisper älskar det :)
sen drog jag mde henne ut för jag ville köra moppe :)
det är jävligt tur att hon inte har trillat med den för snart blir den min.

jag och pappa gick ut med hunden innan och då kom ett
rådjur och hunden började jaga det hahah.
jag har fan aldrig bablat så mycket som jag gjorde då.
pappa så väldigt uttråkad ut när vi gick där.

och nu har jag ätit bullar i srora lass, det va as gott :)
fast det va inte dom godaste bullaran jag har ätit.
menmen mamma gjorde sitt bästa :)

men nu ska jag plugga lite fysik :(
 
pusss



-en bild på lisa och mig när vi är små :)

Kommentarer
Postat av: frida

jag ska inte skaffa moppe, känmnr att jag inte behöver det ^^

2010-04-19 @ 20:01:24
URL: http://flamingooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0